hey... inde i baggaffelen er der en fordybning og inde i den finder du et stykke flad jern som passer i længde og brede (lige så lang som gaflen og lige så bred som fordybningen) også svejser du den fast... husk at slipe alt gammelt malink væk først...!!! det er i baggaffelen hvor den hurtigst bliver skæv... hvis den er tunet RIGTIGT volsomt så kan stellet os godt slå sig den hvor tanken og det bagerste af knallerten er sat sammen..
det her er ikke noget jeg vil råde dig til..!!!(har dog selv lavet det) men så skal du til at sætte en metal pind mellem tank og sadel (kig lige link)....
men hvis det er noget du gerne vil ha lavet så skal du tømme din tank for benzin og skylle den 'RIGTIG GODT igennem med vand (eventuelt fyldt den med vand uden svejsningen) og så blæse den tør med luft og så gennemgå denne proses 2-3 gange...(da jeg lavede det på min blev tanken skullet med en højtryksspuler 2-3 gange og luft tøret og så stod den i ca. 1 uge og bare stod hvor efter samme proces blev gentaget lige før vi begyndte at svejse satte jeg en lighter for bare for at tjekke om der var nogen dampe(vi havde os en brandslukker tæt ved hånden da det blev lavet)) men hus igen at alt gammelt malink skal fjernes..!!!
http://81.7.135.211/moped1/images/Galleriet/180803/lasses_maxi/!index.html
den måde forstærkningerne er lavet bag på min knallert er som gode nok men man skal lige tage højde for at en maxi er kæde trukket..(kig på baggaffel)
--zeck--
p.s stave fejl var gratis