Hej alle jer!
Efter at have handlet en gang hos
www.mobilkabler.dk har jeg denne gang oplevede en noget besværlig handelsgang.
Efter at have ordred en unlock clip hos ovennævnte firma, canceled jeg bestillingen efter 24 timer via 3 forskellige adresser. Dette fik jeg ikke noget svar på, og efter 2 dage fik jeg en bekræftelse at pengene var modtaget og varen ville blive sendt. Igen gjorde jeg opmærksam på at jeg ville cancele ordren, dog kun for at få at vide at ordren nu var sendt. Da jeg modtog varen sendte jeg den omgående retur til mobilkabler.dk (anbefalet) med ønsket om at få tilbagebetalt købssummen. Varen har hverken været pakket ud eller lignende!!
Nu har jeg så igennem de sidste 2,5 uger prøvede at få mine penge fra mobilkabler.dk , dog uden at få et eneste svar på mine mails.
Da jeg synes denne situation er meget beklagelig, og jeg før i dette forum har hørt klager om samme firma kontaktet jeg idag forbrugerstyrelsen. Forbrugerstyrelsen gjorde mig så opmærksam på hvordan jeg skal rykke for pengene. Hvis ikke dette skulle vise virkning vil forbrugerstyrelsen gerne overtage sagen.
Da jeg imidlertid ikke tror på at pengene bliver overført, søger jeg her igennem andre mulige kunder som kunne have oplevet samme problem med
www.mobilkabler.dk . Hvis sådan findes i dette forum er i meget velkomne til at skrive til mig på: benjaminkiehne@hotmail.com
På denne måde kunne man lægge flere sager til klagen hos forbrugerstyrelsen.
Med venlige hilsen
Benjamin