|
|
Du skal have en størrelse 80 dyse i, men du er nødt til at afprøve det, da det afhænger af tusind ting. Karburatoren kunne godt være feks. en 19 mm. Mange kører med lidt vildere tun og delorto 21mm og 90-95 dyse.
Men du er nødt til at finde ud af om den 4-takter, så er den lidt for stor. Men gerne lidt for stor i indkøringsfasen, det køler og smører bedre.
VH Palle Hansen
| |
|
Ja du kan jo ligeså godt købe 3 hvis du skal have dem sendt, feks fra http://www.west-import.dk/ 75 80 84 , hvis du bor i nærheden af Horsens, har han også mange andre ting end der står på hans hj.side, det jo være du skal have tændrør, dæk mm, men kan du få dem i nærheden så start med en 80. Og vær ikke ked af den får lidt fed blanding i de første 400 km.
VH Palle Hansen
| |
| Kommentar Fra : thomse |
Dato : 20-10-03 22:53 |
|
Okaj, takker
Forresten når nu vi lige kigger på den opsætning jeg har skrevet øverst hvilket tændrør skal jeg så bruge ??
er det ikke et NGK8BHS tændrør ? eller skal det være andet ?
Mvh
| |
| Accepteret svar Fra : pallebhansen | Modtaget 200 point Dato : 21-10-03 00:28 |
|
Det orginale er NGK BPR7HS, så jeg ville vælge NGK BPR9HS, kan dog godt bruge en 8 til meget bykørsel, da motoren ikke spinder helt op i de højre omdr. og derfor ikke bliver så varm. Der er faktisk ingen forskel mellem BPR og B og gevindlængden er den samme, (14mm), men BPR er en anelse længere i elektroden, så efter nærmere eftertanke, da tunsættet er ret højkomprimeret, og der er lidt plads, vil jeg nok vælge NGK8BHS, men til landvejskørsel en 9.
VH Palle Hansen
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|