|
| Lexmark X84 Fra : Smukke_Ole | Vist : 379 gange 50 point Dato : 21-09-03 15:46 |
|
Hej !
Jeg er kommet til at købe en Lexmark X84 multifunktionsapparat
I forbindelse med opsætningen kom jeg til at vælge et forkert sprog til apparatets display, jeg tror det er russisk.
Hvordan resetter man displayet på sådan et apparat ?
Jeg har mailet Lexmark uden at få svar
Jeg har prøvet at ringe til en forhandler, som ikke vidste noget
Jeg trænger virkelig til H J Æ L P
Smukke_Ole
| |
|
Hej Ole
Jeg tror bestemt du kan rette det.
Tryk på menu og tryk så på pil til højre eller venstre indtil sprog vises i displayet. tryk igen på pileknapperne til det sprog du vil have kommer frem. tryk derefter vælg (select)
Hilsen stormfeldt
| |
|
->Stormfeldt
Desværre: er prøvet et utal gange, det er stadig "russisk"
Smukke_Ole
| |
|
Hej igen Ole
Hmmm.. det var da træls, medmindre man kender en Russer... Sorry
Har du prøvet at tage stikkene fra, bare et forslag fra en ukyndig *GG* det står der noget om i maualen, men det virker måske kun hvis man ikke fik noget frem på displayet første gang ?
Hilsen Stormfeldt
| |
|
-> Stormfeldt
Har jeg også prøvet. Manualen siger kun noget om første gang, man sætter strøm til
Smukke_Ole
| |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 21-09-03 19:09 |
|
Hej Ole
Kan du ikke bare afinstallere apparatet
- og så installere det igen?
De bedste hilsner
Rellom
| |
|
-> Rellom
Det er ikke et spørgsmål om installation. Det er opsætning af apparatet selv til at vise eet eller andet sprog i sit display, helst dansk.
Det gar ingen som helst forbindelse med computeren, idet apparatet også kan operere unde computer
Smikke_Ole
| |
| Accepteret svar Fra : briani | Modtaget 50 point Dato : 21-09-03 19:53 |
|
Hejsa Smukke_Ole
Når man køber et lexmark produkt
så har man gratis hotline
Så imorgen mandag
ringer du dette nummer
Inkjetprintere* og All-in-One produkter
Hard- og software hotline: tlf. 38 48 72 46
Så vil du pr telefon blive guidet igennem
hvordan du gør.
det er meget smart
Mvh Brian
| |
| Kommentar Fra : briani |
Dato : 10-10-03 10:08 |
|
Hejsa Ole
Hvis du har fået løst dit proplem,vil du ikke være så venlig at lukke dit spørgsmål
Mvh Brian
| |
|
-> Brian
Hvordan gør man det, når ingen af svarene har virket ?
Smukke_Ole
| |
| Kommentar Fra : briani |
Dato : 10-10-03 10:45 |
|
Hejsa Ole
Har du prøvet at ringe til Lexmark?
Du lukker dit spørgsmål,ved at vælge den kommentar som har hjulpet dig mest
ovenover den kommentar til højre står der accepter som svar-der klikker du bare,så bliver dit spørgsmål lukket
Mvh Brian
| |
| Godkendelse af svar Fra : Smukke_Ole |
Dato : 30-01-04 16:20 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|