|
| Accepteret svar Fra : 3773 | Modtaget 210 point Dato : 10-09-03 17:38 |
|
http://www.geocities.com/bamzedk/puch_3_4_gear.htm har masse af gode tricks.
Alternativt kan du gå op øverst i højre hjørne på denne side, og indtaste Maxi tuning så får du nok en rimelig bunke tråde.
13/38 og 14/40 giver tæt på det samme i udveksling. Hvis ellers cyklen kan slæbe det ville jeg tage 14/38. Det giver en større udveksling og dermed højere topfart. Den med at geare ned for at få optræk er ganske lallet og forrykt. Det gør dyret umuligt at køre dagligdags transport på.
| |
|
har tjecket utallige af sidens spørgsmål, men har stadig ikke fået svar på om den får nok hestekræfter til at trække en 13/38 eller 14/38 gearing, for nu (eneste tuning er hakket stempel) kan den ikke trække overhovedet... den kører faktisk langsomere end da den havde 13/45 gearing...
Så vil den få nok hestekræfter til at trække en 13/38 gearing ?
| |
| Kommentar Fra : Jon |
Dato : 10-09-03 20:21 |
|
Den vil ikke kunne kører ordentligt ihvertfald, topstykket er jo alt for småt til stemplet, så det bliver noget lort.!
og ja den burge kunne trække sådan en gearing, min gamle maxi trak en 16/38 uden problemer med 45mm cylle...
| |
| Kommentar Fra : Viktor_PM |
Dato : 13-03-04 11:25 |
|
45mm cylinder kører faktisk for det meste bedst med lovlig topstykke. Men du kan jo også plane dit topstykke. Det kører min Maxi meget stærkere med, end med 45mm tostykke.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|