|
 | Telefonsvarer og bredbåndstelefoni. Fra : lukas2502 | Vist : 69 gange 100 point Dato : 27-05-25 14:41 |
|
Jeg har en B&O 1200, som i årevis har virket perfekt sammen med min router, så lavede Youse en opdatering på routeren og det var ikke mere muligt, at bruge telefonsvareren i længere tid.
Har for nyligt talt med Yousee igen, og spurgt hvordan det så ud til at kunne bruge min telefonsvarer igen. Det skulle være muligt. Jeg kan huske at det var ikke "bare lige" at forbinde telefonsvarer med videre, rigtigt, men har desværre glemt nøjagtigt hvordan.
| |
 | Kommentar Fra : poten  |
Dato : 28-05-25 11:09 |
|
Så ringer du vel bare til YouSee igen og hører ordentlig efter den forklaring du får...
| |
 | Kommentar Fra : Eyvind |
Dato : 28-05-25 13:27 |
|
Eller spørge via en mail - så du måske får et skriftligt svar, som du kan forstå når det ikke går så stærkt. Bare en ide.
| |
 | Kommentar Fra : lukas2502 |
Dato : 28-05-25 13:50 |
|
Eller spørge via en mail - så du måske får et skriftligt svar
Jeg har svært ved at forestille mig, at Yousee vil beskæftige sig med en eller anden telefonsvarer, som ikke har med dem at gøre.
| |
 | Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|