I forbindelse med mit tidligere spørgsmål, hvor jeg ikke fik noget svar, jeg kunne bruge til noget, har jeg skrevet til YouSee og fået følgende svar:
"
I forbindelse med overgangen til den nye platform er der nogle enkelte indstillinger, der ikke er fulgt med.
Dette gælder blandt andet dit spamfilter, hvor du selv skal gå ind og
Dog er der er lige nu en generelt fejl på spamfilteret, som gør at disse indstillinger
Her vil du blandt andet kunne opleve at dine spammails ender i andre mapper
Vi er i fuld gang med at udarbejde en løsning, men har i øjeblikket desværre ingen tidshorisont for, hvornår fejlen vil være løst.
Når fejlen er løst, har du mulighed for at gå ind og ændre dit spamfilter på din webmail under indstillinger - Mail - Indstillinger for spammail. Her vil du både have mulighed for at blokere mailadresser eller vælge betroede mailadresser, som du gerne vil undgå, ender i spambakken. Du kan læse mere om, hvordan du ændrer i spamfilteret her:
https://kundeservice.yousee.dk/mail/brug/spamfilter.
hm.................