|
| Kommentar Fra : Jon |
Dato : 27-06-03 17:35 |
|
Jeg tror et Polini Sport 47mm kit ville være et godt bud, det burde din krumtap lige kunne holde til...
og JA, du kan godt skifte din kaburator, bare du holder øje med hvordan du skildt den gamle ad! (er snart træt af at skrive den sætning )
| |
| Kommentar Fra : mikaelsol |
Dato : 27-06-03 19:56 |
|
OK jeg havde bare ikke fattet det. Jeg er lidt usikker på det.
Den cylinder dur også godt nok til den powered udstødning, ik?
Og hvordan kan man "mærke" at den er dysset rigtigt?
| |
| Accepteret svar Fra : Jon | Modtaget 10 point Dato : 27-06-03 21:03 |
|
polini sport og tp powered passer fint sammen...! Men skift dog din krumptap og køb dig en malossi MHR eller polini EVO cylinder i stedet for !
og du kan mærke at den er dyset rigtigt når den kører perfekt! Når den begynder at gå dårligere både hvis du dyser op og ned så har du fat i den rigtige dyse!
og luft indtaget kan du jo indstille på luft/benzin skruen, men hvis du fx. skifter fra originalt til power luftfilter så bliver du nød til at dyse op, da det er en så stor forskel så du ikke kan indstille det ordentligt på luftskruen...
| |
| Godkendelse af svar Fra : mikaelsol |
Dato : 29-06-03 13:07 |
|
Tak for svaret Jon.
Jeg har ikke lyst til at den skal rende over 100 jeg kommer alligevel ikke til at skulle bruge det da stierne er så snørklede og smalle herude.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|