|
| Printerprogram Canon Pixma MP640 Fra : toffer | Vist : 407 gange 300 point Dato : 17-03-17 17:26 |
|
Hej,
Efter opgradering til Win10 for ca 1 år siden har jeg ikke kunnet benytte det fine scanner program på min Canon Pixma MP640.
Situationen er at jeg har downloaded de nye drivere/software til Win10, men når jeg går i app listen, så står de som 'Ikke tilgængelig' - og ja, når jeg prøver at aktivere, så sker der intet!!
Har haft fat i Canon, der henviste til leverandøren af mit security produkt F-Secure, der forslog en strategi for downloading/install af softwaren. Men uden resultat. Nu har jeg afstalleret F-Secure og resultatet er det samme. I app-listen står de 2 programmer som 'Ikke tilgængelig'.
| |
| Kommentar Fra : TEAS |
Dato : 18-03-17 03:47 |
|
Det er politiet der godkender flugtskyde baner.
Lav skudretningen om for spids duer,for de hagl går længst
Kontakt Dansk Jægerforbund de hjælper gerne
| |
| Kommentar Fra : stone47 |
Dato : 18-03-17 09:14 |
|
Ja det var vist et fejlskud hej hej.
Jeg har selv lige bøvlet med min HP Printer/scanner. Jeg fandt lige ud af at hvis windows 10 fik lov at installere den, Kan den Printe. Herefter downloader man en, og nu blev det en app fra store. denne gav en scannerknap. Men ville så yderligere have et modul downloadet. Nu tror jeg det virker, men er ikke færdig med at teste. håber det samme gør sig gældende for din cannon.
hilsen Steen
| |
| Kommentar Fra : TEAS |
Dato : 18-03-17 11:27 |
|
Undskyld det var det forkerte spørgsmål jeg svarede på.
mvh
Teas
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 18-03-17 11:41 |
|
Kan den printe??
Citat Situationen er at jeg har downloaded de nye drivere/software til Win10, men når jeg går i app listen, så står de som 'Ikke tilgængelig' - og ja, når jeg prøver at aktivere, så sker der intet!! |
Har du også installeret dem, det gør de ikke selv, du skal klikke på dem.
Win10 kan ikke altid bruge nye drivere, prøv at hent driver til Win8
Citat Efter opgradering til Win10 for ca 1 år siden har jeg ikke kunnet benytte det fine scanner program på min Canon Pixma MP640. |
Tror heller ikke du kommer til det i fremtiden, med mindre der findes opdateringer til det.
| |
| Kommentar Fra : toffer |
Dato : 18-03-17 16:34 |
|
Har nu prøvet at afinstallere alt Canon med værktøjet Revo Uninstaller - og 'ja' det fandt ganske rigtigt en del 'snask' i registreringsdatabasen. Har så atter downloaded de omtalte programmer. Og resultatet er skuffende nok det samme.
Printerfunktionen virker som den skal, men det er scanner programmet " Canon MP Navigator EX 3.0" og "Canon IJ Network Scan Utility" der ikke 'er tilgængelig'.
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 18-03-17 18:04 |
| | |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 18-03-17 18:06 |
|
Citat [Ver.5.0.2]
- Windows 10 has been added as a supported OS.
- We have improved the phenomenon that MP Navigator EX couldn’t launch while the specific application was installed. |
| |
| Kommentar Fra : toffer |
Dato : 10-04-17 13:49 |
|
Hej igen - har efter snak med Canon indset at det måske er min Win10 installation der er noget galt med(?). Her foreslog man en ny installation(???) Måske forsøger jeg - måske ikke. Virker jo lidt omfattende.
| |
| Godkendelse af svar Fra : toffer |
Dato : 10-04-17 13:50 |
|
Tak for svaret Brassovitski.
Hjal ikke på de egentlige problem, men førte dog til en ydeligere afklaring.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|