|
| Declare drillerier? Fra : stk | Vist : 681 gange 200 point Dato : 23-06-03 11:48 |
|
Hej.
Jeg har en ActiveX dll, RequestHandler.dll, med en StateHandler klasse. I StateHandler klassen er der en Public Function SetState (...) As Integer.
I en anden ActiveX dll har jeg prøvet med følgende Declare:
Declare Function SetState Lib "C:\...\RequestHandler.dll" (...) As Integer
Men det giver en fejl: Can't find DLL entry point SetState in C:\...
Hvad gør jeg forkert?
c",)
Stefan
| |
| Accepteret svar Fra : Xevior | Modtaget 200 point Dato : 28-08-03 17:07 |
|
Hej Stefan.
Jeg ved ikke om du har fundet ud af det.. Men øh, det du gør med "Declare", bruges kun til declare af API kald til windows DLL'... Hvis det er en ActiveX dll, kan du jo blot sætte en reference til i dit projekt, og derefter erklære din instans af klassen...
Du skriver ikke hvilket sprog du bruger ??? Det ligner lidt VB 6?? Hvis du ikke vil sætte referencer, bruger du funktionen "CreateObject(...)", og latebinder dine objekter. Du kan så når dine funktioner ved at "dotte" dig ind på dit latebound objekt Feks
<---
dim x as object
set x = createobject("RequestHandler.StateHandler") 'Bytnavnene ud med de korrekt
call x.setstate(5)
--->
Håber det kan være til hjælp
/Xevior
| |
| Godkendelse af svar Fra : stk |
Dato : 29-08-03 08:11 |
|
Jeg ved ikke om du har fundet ud af det.. Men øh, det du gør med "Declare", bruges kun til declare af API kald til windows DLL'...
Så lærte jeg også noget i dag
Du skriver ikke hvilket sprog du bruger ??? Det ligner lidt VB 6?? Hvis du ikke vil sætte referencer, bruger du funktionen "CreateObject(...)", og latebinder dine objekter. Du kan så når dine funktioner ved at "dotte" dig ind på dit latebound objekt Feks
Så har jeg lært to ting idag
Referncerne driller mig lidt en gang imellem, så jeg vil lige prøve den her metode.
Stefan
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|