|
| Eddike kompensation Fra : svendgiversen | Vist : 487 gange 50 point Dato : 02-09-15 15:37 |
|
Så fik vi hele 18 nye dåser med ALE 16, som kompensation for den ene,
der var blevet til eddike.
Plus to nye special øl: Guldtop og Gudmund, nogen der kender dem?
Den første er en Økologisk luksus øl, 4,8 % fra Bryggeriet Frejdahl.
Den anden er en stor flaske, som vin, og hele 7% alkohol, også fra Bryggeriet Frejdahl.
Jeg synes hermed bryggeriet i Refsvindinge har ydet en fin service og kompensation,
med leverance direkte til vor bopæl, og kan varmt anbefale ALE 16,
de to andre har jeg ikke smagt endnu.
| |
| Kommentar Fra : marken84 |
Dato : 02-09-15 16:25 |
|
Det er jo bare vældig...
| |
| Kommentar Fra : molokyle |
Dato : 02-09-15 17:32 |
|
GRIB... !
Een dåse.. i kompensation, havde været mere end rimeligt.
</MOLOKYLE>
PS. ..fik du en 'forklaring' ?
</MOLOIGEN ..IGEN>
| |
| Kommentar Fra : molokyle |
Dato : 02-09-15 17:37 |
| | |
| Kommentar Fra : molokyle |
Dato : 02-09-15 17:46 |
| | |
| Accepteret svar Fra : ingelein | Modtaget 50 point Dato : 02-09-15 22:44 |
|
Hej
Fortjenesten er flere hundrede % på mange af de ting vi køber. Det er derfor rimeligt at man reklamerer, når der er fejl og mangler ved en vare. En ordentlig producent vil tilmed være glad, hvis nogen reklamerer og påtaler en fejl. Alt for mange GIDER ikke have ulejlighed med det. Jeg gider godt og har altid fået en god respons!
Ingelein
| |
|
Min PC har været nede på grund af en forældet browser.
Dette er nu sendt
"
Tusind tak for den fine kompensation, Lene,
vi vil fremover anbefale ALE 16 og måske også de to nye kvalitets øl,
som vi ikke har smagt endnu?
Og vi vil også fremhæve den fine service vi har fået fra jer
med direkte leverance til vor bopæl...
mvh Svend
"
Når man kritiserer noget og det bliver kompenseret så fint, må man jo også være positiv.
| |
|
Tak for svaret, ingelein.
Helt rigtigt, når jeg klagede over kun én øl, der var blevet til eddike,
var det mere: Hvordan det kunne ske?
Og kvalitetschefen i Refsvindige takker mig nu mange gange.
For, som du siger, påtalen af fejlen, og med rigelig kompensation.
| |
|
Sidste svar i denne sag:
"
Hej Svend
Vi er glade for at kunne være behjælpelig i forbindelse med jeres uheldige oplevelse.
God fornøjelse med de nye special øl. Vores Brygmester har fat i den lange ende
God weekend
Mvh
Lene Frederiksen
Kvalitetschef
A/S Bryggeriet Vestfyen
Fåborgvej 4
5610 Assens
Mobil: +45 4194 4599
www.bryggerietvestfyen.dk
"
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|