|
| Afmonterebundkar Fra : poppemand | Vist : 655 gange 100 point Dato : 31-03-14 21:38 |
| | |
| Kommentar Fra : Eyvind |
Dato : 31-03-14 22:02 |
|
Er der en kærv /sekskant i hullet på den messingdims.
| |
| Kommentar Fra : poppemand |
Dato : 31-03-14 22:06 |
|
Kunne ikke se noget der kunne skrues i
| |
| Kommentar Fra : Eyvind |
Dato : 31-03-14 22:26 |
|
Når man kigger på tegningen af 56060125 - ser det ud som at der kun er 3 skruehuller i de 3 af hjørnerne. Det er svært at se hvad den messingdims laver.
Måske sidder den fast i pakningen, eller der er en 4 skrue ned i bundkarret oppefra.
Har der siddet noget på messingdimsen.
| |
| Kommentar Fra : poppemand |
Dato : 31-03-14 22:37 |
|
Der har ikke siddet noget på messingdimsen.Fatter det ikke.
Bundkaret sidder fast.
Jeg kan få 3 skruer af .Men det er ikke nok.Det kommer ikke af.
| |
| Kommentar Fra : Eyvind |
Dato : 31-03-14 22:39 |
|
56060125 er bundkar
56060126 er pakningen
Højere oppe i tegningen er der en skrue som har næste nummer > 56060127
Måske er det den der skal løsnes
| |
| Kommentar Fra : poppemand |
Dato : 31-03-14 22:43 |
|
Nej det er til topdækslet
| |
| Kommentar Fra : Eyvind |
Dato : 31-03-14 23:00 |
|
Det virker også forkert med kun 3 skruer sat på den måde.
Jeg er meget overbevist om at det er den skrue nr 56060127 som holder fat på bundkarret.
Resten af karburatoren er nummereret i samle rækkefølge, og det passer med dæksel - pakning - og den 4 skrue. Kig på huset der hvor vi ikke kan se på billedet, der må den sidde i hjørne kanten.
Jeg er tæt på at ville vædde om det.
| |
| Kommentar Fra : poppemand |
Dato : 31-03-14 23:11 |
|
Det kan være at den skrue du mener sidder i bunden af Chokerstemplet
| |
| Kommentar Fra : Eyvind |
Dato : 01-04-14 00:56 |
|
Tja det er lidt svært, når man ikke har den i hånden.
| |
| Accepteret svar Fra : mig-selv | Modtaget 50 point Dato : 01-04-14 03:19 |
|
Messing fidusen er til overløb af benzin.
Og dækslet burde kunne tages af uden vold, det kan dog være at det er ´limet´ fast også, men prøv at giv det lidt tæsk med en gummi hammer, ikke fordi du ikke kan bruge en almindelig - men der vil sikkert komme svar på tiltale herinde.
| |
| Kommentar Fra : poppemand |
Dato : 01-04-14 10:39 |
|
Jammen det ligner også en overløbsventil.
Troede bare den kunne tages af ude at skulle slå,den slags plejer da at komme fri med lidt lirken.
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 01-04-14 10:49 |
|
Hvis du ser på tetgningen, er INTET der holder bunden tilbage, og ´normalt´ løsner den sig bare man skruer skruerne ud, men det kan være at skruerne har været skruet over gevind og ikke kunne lukke tæt, og den så har fået noget lim af en eller anden art, selv har jeg aldrig oplevet at bundkaret på karburatorer ikke kan åbnes med et lille bank med en ´knogle´.
Prøv at se efter om der sidder rester i hullerne, det kan være der er lagt nyt gevind i dem, som ikke er plan med karburatoren og går ind i bundstykket.
| |
| Kommentar Fra : poppemand |
Dato : 01-04-14 10:52 |
|
Har haft knallerten fra ny ,har aldrig haft bundkarret taget af ,eller overskruet nogle skruer.Måske jeg kan ringe til et værksted?
| |
| Kommentar Fra : poppemand |
Dato : 01-04-14 10:58 |
|
Ringede til et værksted,han sagde jeg skulle skrue skruerne lidt ud og give dem et lille dap ,da det var pakningen der holdt den fast.:)
| |
| Kommentar Fra : poppemand |
Dato : 01-04-14 11:01 |
|
Så du havde ret Mig selv,med at der skulle et dask til.
| |
| Godkendelse af svar Fra : poppemand |
Dato : 01-04-14 11:02 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|