/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS-Office
#NavnPoint
sion 18709
refi 14474
Klaudi 9389
Rosco40 5695
berpox 5456
dk 5398
webnoob 4919
Benjamin... 4870
o.v.n. 4637
10  EXTERMINA.. 4373
Excel 2010
Fra : 2100
Vist : 646 gange
50 point
Dato : 06-03-13 19:05

Hvordan opsætter jeg så række 1, 2, 3 vises øverst på alle sider.

 
 
Kommentar
Fra : Eyvind


Dato : 06-03-13 19:12

Stil dig på række 4 og > vindue > frys ruder
Så bliver række 123 stående selvom du ruller ned.

Kommentar
Fra : 2100


Dato : 06-03-13 19:18

Det er korrekt, men ikke når man printer alle sider ud, så mangler "Overskriften som står i de tre første rækker"

Kommentar
Fra : Eyvind


Dato : 06-03-13 19:23

Ok så er 2010 så meget anderledes, for office 2000 har det hele med i vis udskrift.

Accepteret svar
Fra : sion

Modtaget 35 point
Dato : 06-03-13 19:42

I Excel 2007 er der under Page Layout (Sideopsætning) en knap, der hedder Print Titles (Udskriv overskrifter [vil jeg tro]). Hvis du klikker på den, kommer du ind i en dialog, hvor du kan vælge de rækker, som skal udskrives på hver side.

Jeg tænker, det er nogenlunde det samme i Excel 2010, men jeg ved det ikke.

Simon

Kommentar
Fra : 2100


Dato : 06-03-13 19:55

Sådan fik jeg det til at virke.
1: Fane "Sidelayout" Udskriftstitler, Gentag øverst rækker, skal opmærkes dem man ønsker som skal med på hver side. Det bliver til en kode derefter. Det virker.

Godkendelse af svar
Fra : 2100


Dato : 06-03-13 19:56

Tak for svaret sion.

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177578
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409071
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste