|
| jeg har lige købt en puch maxi Fra : hojriiskim | Vist : 520 gange 1 point Dato : 01-05-03 08:38 |
|
Jeg har lige købt en puch med tunudstødnning(det er det eneste tun). den kan kører ca. 140 km/t(målt efter bil). hvad kan jeg gøre for at den kan køre hurtigere.
| |
|
---> 3773 *lol*
Tror ikke de godtager en løgn...
"Fisken var såååååå stor.... "
| |
| Kommentar Fra : 3773 |
Dato : 01-05-03 09:34 |
|
Næh 140 km/t ......Jeg vil tro det fordrer pænt over 10 hk at komme derop .....antagelig noget med 15 hk. Jeg havde en Suzuki TS 185 der kunne rende 140, men den havde vist også en effekt ca i den retning og så var den overgearet, såehhhhh 140 med en halvtredskubikker og eet gear og ingen tun??!?!?!?!?!?
De gamle legendariske Everton kunne snuse derop mod med ti-hestes tun, grov gearing, tunkobling og benene op på sædet og liggende ned over tanken, ned af bakke, hjemve, sol i ryggen osv osv.
Gad vide om det er op ad bakken den klarer de 140???
| |
|
Ja, jeg har en MZ (12 heste) den kan kun klare 140 under ekstreme betingelser, hjemve osv (som du skriver), men dette knallert-forum er også overlæsset med tilpas gode historier...
Og jeg tror det er op ad bakke i modvind og føreren ret op og ned. Det er jo en sej knallert...
| |
| Kommentar Fra : 3773 |
Dato : 01-05-03 10:05 |
|
Den var god PowerRanger.......Stor griner.
Jeg mener at kunne huske dengang jeg var knægt, slog Kreidler en eller anden rekord med en 50 ccm - vistnok de 200 km/t. Men det var også en TT'er med kåbe og alles, 6 gear og hvis huskes rigtigt noget med nogle og tyve hk ved et svimlende omdrejningstal.
| |
|
Den Kreidler 3773 snakker om blev målt til 220 km/t på en testbane nede i tyskland i 1970´erne
| |
| Kommentar Fra : 3773 |
Dato : 02-05-03 09:02 |
|
Lyder rigtigt Puch.
Hvodden går det med din???
| |
|
Tja..... jeg havde lidt problemer... efter episoden med karburatoren ville den ikke rigtig starte og jeg fik i vide at det kunne være stemplet den var gal med jeg skiftede og først hjalp det overhovedet ikke... men så skilte jeg karburatoren ad og blandede delene med noget fra en anden karburator jeg havde liggenede (samme type) og så kører den fint nu! Jeg har forresten bestemt mig til at enovere den fuldstændig og komme rundt omkring og se om jeg kan finde nogle specielle originale dele på div. stumpemarkeder, jeg mangler det som står i det nye indlæg jeg har skrevet. Den skal males den originale røde farve (som jeg ikke ved hvad hedder og hvad farvenummeret er på) og de dele som fx. sæde og stødd. der sidder på nu er uoriginale... så jeg kommer ud i et større projekt.... Men det er jo altid spændende at kome igang med sådan noget! Mht. til tuningen har jeg fået planet mit topstykke og det gav knap 10 km/t mere så jeg ligger lige over 70 nu og den kan sgu sagtens holde til det! Jeg har forresten hørt at en farvehandler kan læse farvekoden ud fra stelnummret, passer det? For så ville det jo være en smal sag at finde den rigtige farve.
| |
| Kommentar Fra : Jimmy17 |
Dato : 04-05-03 02:40 |
| | |
| Accepteret svar Fra : 3773 | Modtaget 1 point Dato : 18-12-03 13:06 |
|
Nu har dette spørgsmål stået åbent i over et halvt år. Dette finder jeg ikke rimeligt og fjerner hermed abonneringen på det.
Spørgsmålet burde for længst være blevet lukket med et tryk på ”accepter kommentar som svar”.
Points’ene er brugt i det sekund man spørger, så der er ingen grund til ikke at acceptere en af kommentarerne.
| |
| Godkendelse af svar Fra : hojriiskim |
Dato : 12-01-04 20:36 |
| | |
| Kommentar Fra : Boss-Boss |
Dato : 19-04-06 14:46 |
|
sikker på det ikk var 40 kmt
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|