Hør her :)
Jeg ved udemærket det kan være svært når man ikke har gjort det før.. Så her er det skåret ud i pap..
1: Fjern dækslet til gearkassen/koblingen.
2: Der er nu en lille "mølle" forrest med en møktrik for, og et rundt dæksel bag..De er forbundet med kileremmen.
3: Sæt en koblingsnøgle på dækslet bagi, sæt en topnøgle på møktrikken der, og af med møktrikken mens du holder igen med koblingsnøglen..nemmere hvis man er 2 personer.
4: tag hele den runde "koblingssag" ud, lig den på et PLANT underlag, og sæt en skruetrækker (ligekærvet) på den flade store møktrik, en holder den koblingssagen fast, mens den anden banker på skruetrækkeren med en kammer blødt, indtil du har fået et hak ned i kanten af den flade store møktrik, så kan du banke blidt til den kan drejes med hænderne..VIGTIGT! HOLD IGEN på dækslet...ellers har du en brækket næse når det flyver op pga fjederen :)
5:derinde i er en skive, fjern den, og saml det hele i som du skilte det ad...dvs omvendt rækkefølge :)
6: Igen på med koblingsnøglen på koblingssagen bagpå, er den holdt fast er din mølle forrest også holdt fast..
7:topnøgle på møktrikken på den møllen forrest, af med den, fjern møllen..Bagi sidder en skive, fjern den..
8:saml igen, efterspænd.
9: dækslet på igen..
10: ??? fyr den af...