/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS-Office
#NavnPoint
sion 18709
refi 14474
Klaudi 9389
Rosco40 5695
berpox 5456
dk 5398
webnoob 4919
Benjamin... 4870
o.v.n. 4637
10  EXTERMINA.. 4373
Oprette felt i Word
Fra : steenandreasen
Vist : 1331 gange
50 point
Dato : 25-11-09 22:43

Jeg kan ikke huske hvordan, jeg oprette et felt hvor jeg kan slå en liste op hvor der er skrevet eks. med adresser eller varer.
Er der nogen der kan hjælpe mig
Jeg kan ikke finde det rigtige felt

Venlig hilsen Steen A


 
 
Kommentar
Fra : Jimmy17


Dato : 25-11-09 22:45

Mener du som at sætte felt ind, med celler, som hvis det havde været noget fra excel?

Eller hva mener du?


Hvilken word har du?

Kommentar
Fra : Nordsted1


Dato : 25-11-09 22:52



Er det mon brevfletning du mener

Der hvor man har et brev og dernæst et adressekartotek??

Hvis det er det, så er det snart det nemmeste at du bruger hjælpefunktionen i word, der er det beskrevet ret godt

Kommentar
Fra : steenandreasen


Dato : 25-11-09 23:27

Word 2003

Jeg har før lavet et felt i word (10 år siden), hvor man udfyldte en liste som kom frem når man klikkede på feltet.

Jeg har bladret i hjælpemeuen en time , men kan ikke finde dette felt.

steen A

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug


Dato : 26-11-09 07:23

Hvis du går op i "Indsæt" og vælger "Felt", får du en lang liste over, hvilke felter du kan indsætte. Måske er det et af dem, du har brug for. Ellers er der jo også muligheder for at indsætte felter i breve, som så via brevfletning henter det, du har oprettet i adressekartoteket.
Office03

Kommentar
Fra : granner01


Dato : 26-11-09 09:10

Har du lavet listen du vil flette med? Den liste med navne/adresser/varer.

Kommentar
Fra : Nordsted1


Dato : 26-11-09 09:12



Citat
Den liste med navne/adresser/varer.


= datakilden

Accepteret svar
Fra : helge.t

Modtaget 50 point
Dato : 26-11-09 11:54

Du skal gå ind under "Vis" i menulinjen - "Vis værktøjslinjer" - Vælg "Formularer" - På værktøjslinjen Formularer klikker du på Rulleliste - Derefter klikker du på Feltindstillinger, og udfylder den med emner.
Husk at klikke på hængelåsen helt ude til højre, "Beskyt formular", for at gøre listen aktiv.

Håber det var det du mente

Kommentar
Fra : granner01


Dato : 26-11-09 12:43

Hvis ikke trådopretteren fortæller det, så er det svært at vide hvad han mener.

Godkendelse af svar
Fra : steenandreasen


Dato : 26-11-09 15:32

Tak for svaret det var jeg manglede

Steen

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177580
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409076
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste