|
| Oprette felt i Word Fra : steenandreasen | Vist : 1331 gange 50 point Dato : 25-11-09 22:43 |
|
Jeg kan ikke huske hvordan, jeg oprette et felt hvor jeg kan slå en liste op hvor der er skrevet eks. med adresser eller varer.
Er der nogen der kan hjælpe mig
Jeg kan ikke finde det rigtige felt
Venlig hilsen Steen A
| |
| Kommentar Fra : Jimmy17 |
Dato : 25-11-09 22:45 |
|
Mener du som at sætte felt ind, med celler, som hvis det havde været noget fra excel?
Eller hva mener du?
Hvilken word har du?
| |
| Kommentar Fra : Nordsted1 |
Dato : 25-11-09 22:52 |
|
Er det mon brevfletning du mener
Der hvor man har et brev og dernæst et adressekartotek??
Hvis det er det, så er det snart det nemmeste at du bruger hjælpefunktionen i word, der er det beskrevet ret godt
| |
|
Word 2003
Jeg har før lavet et felt i word (10 år siden), hvor man udfyldte en liste som kom frem når man klikkede på feltet.
Jeg har bladret i hjælpemeuen en time , men kan ikke finde dette felt.
steen A
| |
|
Hvis du går op i "Indsæt" og vælger "Felt", får du en lang liste over, hvilke felter du kan indsætte. Måske er det et af dem, du har brug for. Ellers er der jo også muligheder for at indsætte felter i breve, som så via brevfletning henter det, du har oprettet i adressekartoteket.
Office03
| |
|
Tak for svaret det var jeg manglede
Steen
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|