|
| Til Nordsted1 Fra : severino | Vist : 795 gange 40 point Dato : 07-09-09 16:51 |
|
ALDI's service provider, tager sig af alle reparationer. Her er hvad jeg har kunne finde på det.
Service Provider ApS
Park Alle 380
2625 Vallensbæk
Tlf.: 43 42 42 40
Tlf.: 43 42 01 40
Tlf.: 70 70 17 37
Tlf.: 70 70 17 38
--------------------------
Dansk Data Display A/S
Park Allé 380
2625 Vallensbæk
Tlf.: 43 62 61 60
www.dansk-data-display.dk
Dansk Data Display
Park Alle 380
2625 Vallensbæk
Mob. 21 27 73 53
Dansk Data Display A/S
Park Alle 380, 3.
2625 Vallensbæk
Mob. 28 10 88 26
| |
| Kommentar Fra : severino |
Dato : 07-09-09 17:58 |
|
Jeg ved det godt, men det var den adresse som var opslået i min lokale ALDI (skrammel marked) butik.
Så har jeg så bare hentet flere oplysninger på de gule sider!
Som du sikkert har hørt til bevidsløshed: Slå op på de gule sider, sker det, sker det her!
| |
| Kommentar Fra : Nordsted1 |
Dato : 07-09-09 18:15 |
|
Nu er det den første maskine fra Medion vi har oplevet noget negativt med, men jeg er meget skuffet over den behandling...
Det kan da ikke være så svært at få sendt en enkelt tast til DK, møj hamrende dårlig service,eller rettere mangel på samme
Jeg troede nu også at der var et værksted i Vallensbæk, så vi evt. selv kunne køre dertil, og få sat dimsen på, hvis det kunne få indflydelse på garantien, hvis vi selv satte den på
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|