/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet internet
#NavnPoint
Klaudi 15941
o.v.n. 10991
refi 7735
molokyle 7317
miritdk 6664
Nordsted1 5250
severino 4485
webnoob 3820
tedd 3588
10  stl_s 3378
Et skridt videre end nettet
Fra : semmer
Vist : 758 gange
500 point
Dato : 15-01-09 09:12

Vi har klaret os udmærket nogle år nu
med www.japanskemoebler.dk
slår rekord næsten hver måned
men nu er tiden åbenbart kommet
hvor en større kreds af interesserede er kommet til
og de køber ikke bare en seng - og især ikke en futon uden at afprøve

Vi selv bor så langt mod vest som man næsten kan komme
men mindst 95% af vore kunder er fra København og Nordsjælland

Kandu-folket har tidligere rådgivet andre
og - især - fremkommet med ny tænkning

Vi kan selvfølgelig ikke åbne en "rigtig" butik i København
så skal vi måske doble vore priser
og vi ønsker absolut heller ikke at bo derovre

Vi kører også sushi-kurser - 95% i København & Omegn
men vi kører hellere de 350 km hver vej

Kan nogen udtænke en løsning for vore kunder på japanske Møbler?
en løsning hvor vi kan blive boende
men så kunderne alligevel kan blive hjulpet

Mvh - SEM




 
 
Kommentar
Fra : refi


Dato : 15-01-09 09:25

Forstår ikke helt dit spørgsmål, men...

Hvad med at forbinde kurser med et ophold i det vestjyske
Hvad med "blot" en "lager" mulighed på sjælland

Kom med lidt flere oplysninger om HVORDAN i "strikker" det sammen på nuværende tidspunkt og hvad der gerne skulle være fremtidig målgruppe....

Kommentar
Fra : webnoob


Dato : 15-01-09 09:54

Jeg forstår heller ikke problemet, man må formode at der er eller anden leverings form med når vi snakker netbutik, så om man bor i nordsjælland eller vestjylland skal varen fragtes.

Uddyb dit spørgsmål, så har vi måske nogle forslag.

Kommentar
Fra : Eyvind


Dato : 15-01-09 10:30

En udstilling / lager i salgsområdet ville nok hjælpe. Et billede er da pænt, men det er nu best at røre ved varen, inden man køber.

Kommentar
Fra : Teil


Dato : 15-01-09 10:41

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 28
- Annullerede 19
- Slettede 0
Ialt 48


Kommentar
Fra : refi


Dato : 15-01-09 11:48

Det er da pænt af dig at hæve point....

Men lidt kommentarer var nok mere på plads....

Det er jo svært at "råde" når der mangler lidt oplysninger om nogen faktiske forhold...

Kommentar
Fra : refi


Dato : 15-01-09 11:53

Bortset fra det er dine sider på hjemmesiden ALT FOR LANGE (scroll)....

Det må kunne laves i lidt mindre billeder der så kan forstørres....

Ligeledes er PRISER - en by i Rusland....

Kommentar
Fra : granner01


Dato : 15-01-09 12:18

Jeg vil foreslå et eksternt lager i Kbh omegn, og så kan i lave aftaler med kunden hver gang i er i Kbh for at undervise, eller i kan finde et menneske der for et beløb pr. gang vil tage imod kunder for jer.
Der er en del tomme kontor og lagerbygninger her vest for Kbh.

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 500 point
Dato : 15-01-09 13:35

Jeg opfatter mere tråden som en "reklame" - end som et spørgsmål. Hvis det er en "så stor og veldrevet forretning", der har kørt i flere år, undrer det mig, at man spørger på kandu.

De som tilbyder sig med større ting har som oftest et show room, for demo og prøve, så ansæt kvalificeret personale til at passe dette show room i nogle japansk-inspireret lokaler i et attraktivt område nord for København. Gerne et selvstændigt hus med japansk anlagt have, så alt signalerer, at her er noget atypisk og helt specielt. Det drejer sig også om, at giver "kunden en oplevelse". Føler man sig godt behandlet og det er prof. betjening, så er man nået langt, nethandel blir' nu engang ikke det samme!!!

Prøv fx et besøg en af "SengeSpecialisten"s butikker, som er store eksklusive butikker, med en noget anderledes personlig betjening and andre butikker leverer. Der føler man sig i centrum, der er de godt klar over, at det er MIG DER ER KUNDEN, så der får man en udsøgt og kvalificeret betjening! Vi købte for 32.000 kr. Tempur på de ca. 1 1/4 time afprøvning og præsentation varede - vi fik en oplevelse - det er vi desværre ikke vant til i danske butikker. Det var en udsøgt fornøjelse, at besøge butikken i Aalborg.

Kommentar
Fra : bentjuul


Dato : 15-01-09 13:43

Find dig en samarbejdspartner øst for Storebælt, der har pladsen og kan præsentere møblerne sammen med sin øvrige møbeludstilling. På den måde kommer der også kontakt til andre kunder end dem i normalt har kontakt til.

Godkendelse af svar
Fra : semmer


Dato : 17-01-09 21:22

Tak for svaret alka.

Du begyndte dit svar ret negativt
med at antyde at mit spørgsmål bare var for reklame for hjemmesiden

Alka - du virker dog ret intelligent
hvordan i alverdenkan du så tro
at jeg vil bruge timer på et få min hjemmeside vist frem de 60-80 gange
som et spørgsmål her på kandu bliver set i snit
og af disse klikker vel max 10% ind på min hjemmeside - ALTSÅ 10 BESØGENDE!!!

Vi ligger allerede på pænt over 3.000 om dagen - 100.000 om måneden
så de 10 besøgende ekstra gør nok nogen målbar forskel!!!

* * *

Anyway - dit svar var alligevel det med mest relevans
og jeg har nu på hjemmesiden sat en side ind "Japanere til showroom"
i håbet om at kunne åbne 5-10 stk rundt i landet, i løbet af de næste 2 år

Tak for venlig hjælp og interesse til alle

Mvh - SEM



Kommentar
Fra : alka


Dato : 18-01-09 08:23

Hej semmer - selv tak. Vi er jo ikke så vante, herinde på kandu, at der kommer så seriøse forespørgsler - fra "rigtige forretningsfolk", så når det endelig sker, så er det da bare dejligt, at der er nogen der vil bruge kandu serieøst!

Jeg vil ønske dig fortsat fremgang, og så vil jeg da "lige kikke indenfor" en gang imellem.

Hej fra alka


Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177580
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409079
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste