|
| Excel regneark Fra : kanduvildu | Vist : 903 gange 45 point Dato : 15-11-08 10:58 |
|
Hej
Er der en Excel-haj som kan fortælle mig hvordan man formaterer en overskrift/rækker således at den udskrives øverst på hver side?
F.eks hvis man laver en kassekladde i excel med dato/tekst/konto/beløb stående øverst. Hvordan får man så denne tekst ind øverst på hver side ved udskriften....Jeg ved godt man bare kan skrive det selv på hver side, men nu kan det jo være at man sletter eller indsætter linier i regnearket, så ville det være smart hvis den selv kunne indsætte overskriften så man ikke skulle ta hensyn til dette.
| |
| Kommentar Fra : Josph |
Dato : 15-11-08 11:07 |
|
Du vil udskrive
Brug vis udskrift
Der finder du en fane sidehoved/sidefod tryk på den
Der laver du din faste tekst til hver side
| |
| Kommentar Fra : IBM760 |
Dato : 15-11-08 11:07 |
|
Det gør du under sideopsætning, under punktet Ark. - Dette gælder for Excel 2000.
Alt efter hvilken version af Excel du har, kan det muligvis være lidt forskelligt.
| |
| Accepteret svar Fra : Benjamin.Hansen | Modtaget 45 point Dato : 16-11-08 09:11 |
|
Svaret er vel
Sideopsætning-> faneblad Ark-> lidt nede er Udskrifttitler"gentag rækker øverst"
Her skriver du / angiver du de rækker der skal med øverst på hver side.
vh Ben
| |
| Godkendelse af svar Fra : kanduvildu |
Dato : 16-11-08 17:39 |
|
Tak for svaret Benjamin.Hansen.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|