|
| puch maxi Fra : hennooah | Vist : 3850 gange 200 point Dato : 28-10-08 18:50 |
|
Jeg har skilt min motor ad for at skifte lejer og simmerringe.
Men hvordan skal simmerringene egentlig vende. Det mest rigtige er vel at fjederen vender ind mod olien, så olien ikke kan presses ud, men er det også det på maxi motor?
Jeg tror at det er hip som hap med de dobbelt læbede, men hvad med de alm. med en læbe?
Et andet spørgsmål.... der kommer 4 ledninger ud af motoren + den til tændrør..... sort- grå-gul og grøn, hvad er de til og hvor skal de hen?
| |
| Kommentar Fra : Klaudi |
Dato : 31-10-08 13:34 |
| | |
| Kommentar Fra : hennooah |
Dato : 31-10-08 21:47 |
|
Ok så er ledningerne på plads.
Men hvad med de simmerringe...står der nogen steder hvordan de skal vende, eller skal man vende dem som man plejer...med fjederen ind mod olien...
Jeg tænker bare på at der skabes en form for tryk eller undertryk i krumtaphuset...
| |
| Kommentar Fra : Klaudi |
Dato : 31-10-08 22:33 |
| | |
| Accepteret svar Fra : Klaudi | Modtaget 200 point Dato : 31-10-08 22:40 |
| | |
| Godkendelse af svar Fra : hennooah |
Dato : 31-10-08 23:39 |
|
Tak for svaret Klaudi.
Tak for billederne, så kan vi vist ikke komme det nærmere...
Det ser ud til at simmerringene vender med den store fjeder mod lejerne.
Min motor havde været skilt af, så jeg stolede ikke på den måde de vendte på,
det var også alm. simmerringe.........jeg har sat såkaldte super på, (Dobbelt læbede) så jeg tror ikke det er så vigtigt denne her gang, men det er altid rart at vide hvordan og hvorfor.......
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|