|
| Testprint Fra : Fynboerne | Vist : 2011 gange 100 point Dato : 29-05-08 13:39 |
|
Jeg har en printe HP PSC 1510 all in one printer. Efter jeg har skiftet farvepatron i den, kommer den med et testprint hver gang den bliver startet op. Hvordan får jeg den til at stoppe med det?
| |
| Kommentar Fra : humleglad |
Dato : 29-05-08 13:44 |
| | |
| Kommentar Fra : Fynboerne |
Dato : 29-05-08 14:25 |
|
Det link kan jeg ikke bruge, jeg kan nemlig ikke engelsk *S*
| |
| Kommentar Fra : Fynboerne |
Dato : 29-05-08 15:05 |
|
Til HelleBirgitte.
Tak for linket. nu har jeg sendt en mail til HP, så nu ser jeg om jeg får en løsning på mit lille problem derfra.
| |
|
jamen så håber vi, du snart får hjælp
| |
| Accepteret svar Fra : Gucci1704 | Modtaget 100 point Dato : 29-05-08 18:28 |
|
Hej
Har selv sådan en.
Du skal åbne din printer på computeren og finde "servicer denne enhed" under printer
Klik på "juster printerpratron" og følg "brugsanvisningen"
Læg nu test arket i scanneren og tryk på "scan" (Husk at vende den rigtigt - står på arket øverst)
Tænd/sluk lampen blinker og når den stopper er patronen justeret.
Så skulle den helst ikke køre flere test sider ud. - før næste gang du skifter patron.
| |
| Kommentar Fra : Fynboerne |
Dato : 02-06-08 12:55 |
|
Nu har jeg siddet og leget med forskellige muligheder for at få den til at stoppe, har prøvet både det som Gucci1704 og Fijala har skrevet. Det har ikke været, som de har beskrevet, kunne ikke få det frem, som de beskrev, men et eller andet har hjulpet, så får ikke testen mere.
| |
| Kommentar Fra : Fynboerne |
Dato : 02-06-08 12:56 |
|
HAr den 29/5 sendt en mail til HP, men har ikke fået nogle svar fra dem endnu.
| |
| Kommentar Fra : Gucci1704 |
Dato : 02-06-08 17:33 |
|
Du behøver ikke nødvendigvis at åbne service boksen for at kalibrere patronen, men det giver det bedste resultat.
Næste gang du skifter patron popper den op af sig selv, da er det nemmest at scanne testsiden med det samme (det sparer jo en del blæk).
Har du husket at vende testsiden rigtigt ellers virker det ikke (erfaring)
Har ellers selv haft god hjælp fra hp support - du er sikker på det ikke var op til en week-end
| |
| Godkendelse af svar Fra : Fynboerne |
Dato : 10-06-08 19:09 |
|
Tak for svaret Gucci1704.
Min printer virker endnu uden testprint.
Har endnu ikke hørt fra HP og har ikke ringet til dem, men har da det i tankerne, hvis problemet opstår igen og jeg ikke selv kan løse det.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|