|
|
selvfølgelig skal du henvende dig til butikken.
Købeloven siger
Reklamationsfristen er forlænget til 2 år
En af de væsentligste ændringer i købeloven er, at varer købt efter 1. januar 2002 nu er omfattet af en 2-årig reklamationsfrist. Det betyder, at hvis varen går i stykker inden for to år efter købet, så kan man klage til butikken. Reklamationsfristen er som hidtil absolut. Hvis varen går i stykker én dag efter udløbet af de to år, har man ingen mulighed for at klage over varen, medmindre der er givet en garanti som er længere end 2 år.
| |
| Kommentar Fra : ocorner |
Dato : 08-02-08 09:16 |
|
Køre du med din tv over computeren, eller har den sin egen stik i skærmen.
Hvis du køre over computeren er det nok en driver problem.
Prøv om du ikke kan finde noget her
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/solveCategory?lc=en&cc=dk&dlc=da&product=3543988&lang=da
Det kan blive dyrt for dig hvis det kun er en driver problem, men prøv at høre i forretningen om de har hørt om problemet før, måske kan de fortælde hvordan du skal sætte det op.
Kikke lige på google hvis du køre med Vista er der flere er har samme driver problemer men det hjælper jo ikke dig
| |
|
tror I det er et softwareproblem, jeg tror selv at det er noget med denne skærmdriver som stopper hele tiden
og håber på at jeg bare kan opdatere den, men jeg har prøvet at opdat. og får at vide at jeg har den rigtige driver installeret.
| |
| Kommentar Fra : peet49 |
Dato : 08-02-08 09:24 |
| | |
|
Prøv at fjerne de drivere der fulgte med skærmen!
Genstart din pc, og lad Windows finde driverne til skærmen! (antager du bruger windows!)
Havde nogenlunde samme problem med en Mirai 19" widescreen, og ovenstående løste mit problem!
Skærmen fungerer fint med alle funktioner!
/Torben
| |
| Kommentar Fra : masha |
Dato : 08-02-08 12:49 |
|
så har jeg prøvet at fjerne driverne og vista har selv fundet en og installeret.
men jeg har samme problem stadig
Billedet forsvinder i nogle sekunder og så genetablere den sig igen med denne fejlmelding
skærmdriveren NVLDDMKM stoppede med at svare og er genoprettet"
det duer bare ikke, det er en skærm til 2400 kr
| |
| Kommentar Fra : masha |
Dato : 08-02-08 14:46 |
|
hejsa
jeg har lige været ude på nvidia's hjemmeside og installeret en driver
pt. kører det - så jeg venter lige og prøver det af.
| |
|
har ikke fået fejlmeddelser pt. så jeg tror det kører eller vender jeg tilbage.
mange tak til alle
| |
| Kommentar Fra : peet49 |
Dato : 08-02-08 16:00 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|