/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
E-Mail
#NavnPoint
o.v.n. 20481
miritdk 16341
Klaudi 15149
refi 14168
dk 5555
tedd 5322
webnoob 5265
BjarneD 5014
emesen 4154
10  bentjuul 3460
Hjælp til kalender i Outlook
Fra : me67
Vist : 977 gange
500 point
Dato : 19-04-07 13:50

Når jeg går ind i min kalenderdel i Outlook har man muligheden for at vælge hvordan
man vil have at kalenderen skal se ud - altså om det er dag, arbejdsuge, uge eller måned
man vil kunne se.

Mit ønske var så om der var en muligt at få vist den der hedder "uge" på samme måde
som den der hedder arbejdsuge - altså hvor de 7 dage står på en række ved siden af
hinanden og med klokkeslet føjet på (som der er i dag og arbejdsuge)...

Venligst ME67

 
 
Accepteret svar
Fra : moltov

Modtaget 510 point
Dato : 19-04-07 13:55

Hejsa

Prøv at gå ind under "Funktioner" --> "Indstillinger" og vælg kalenderindstillinger. Her kan du vælge hvor mange dage der skal på "Arbejdsuge"

Er det ok?

Moltov

Godkendelse af svar
Fra : me67


Dato : 19-04-07 14:09

Det var jo lige det jeg skulle bruge.

Tak for svaret moltov.

Kommentar
Fra : iah


Dato : 19-04-07 14:09


Jow det virker ski...

Kommentar
Fra : valde.


Dato : 19-04-07 14:50

Jeg hugger lige "fidusen" Tak!

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177554
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408857
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste