Der er så mange detailforretninger og selskaber, der behandler forbrugerne utroligt dårligt, og af hændelsen som nedenfor er beskrevet, kunne mange detailhandlere og måske specielt Mobiltelefoni og IT-udbydere lære noget om betydningen af ordet ÆRLIGHED
*******************
Efter at have bestilt nogle varer på Internettet i forretningen BAHNE Fisketorvet, skulle der gå 10 dage før disse dukkede op. Ved kontakt til Bahne blev det fortalt, at pakken var indleveret til Postdanmark dagen efter bestillingen. Direktør Jacob Bahne Sørensen ringede personligt tilbage og orienterede om udviklingen i sagen.
Det viste sig desværre at Bahne havde begået en menneskelig fejl, ved ikke at påføre pakken husnummer og Postdanmark havde derfor ikke ekspederet den.
Helt i Postdanmarks ånd (højere priser mindre service) undlod de at slå adressatens navn – som var korrekt – op evt. i en lokaltlf. bog, og kunne på den måde brillere med en forsinkelse på 10 dage.
BAHNE opdagede selv, at de havde begået en fejl, og i stedet for at tørre hele forsinkelsen af på Postdanmark, sender de et helt uopfordret et gavekort på 300,- kr. - forklarer hvad årsagen til forsinkelsen var og beklager samtidig hændelsen.
Ud over at BAHNE er en utrolig lækker forretning, med ideer til eget hjem og gaver i enhver prisklasse, har de mærkevarer og ukendte sjove ting af enhver slags. Kig på deres hjemmeside:
www.bahne.dk - eller besøg dem – de har afd. i mange større byer - det er meget inspirerende.
Mvh
Ram