|
| Undgå dårlig kundeservice Skumbananen har modtaget 25 point for dette tip Fra : Skumbananen | Vist : 1311 gange
Dato : 18-07-07 18:17 |
|
Jeg kan kun opfordre til ikke at benytte Feriebureauet Bornholm ApS mht leje af sommerhus. Se nedenstående klagebrev, som kort blev besvaret af Jan Larsen med at han ikke så nogen grund til kompensation.
============================================================
Til
Jens Larsen
Mandag den 2/7 sender jeg en mail via jeres hjemmeside for at høre, hvornår jeg kan forvente kørselsvejldning og mere om nøgleudlevering. Min mail bliver ikke besvaret!!!
Istedet modtager jeg dit brev af den 2/7, postet 3/7 og modtaget 4/7 - jeg er helt rystet over den holdning og manglende service og information fra firmets side.
I har vidst at der var tale om nybyggeri og burde løbende have fuldt op på om det skred planmæssigt fremt, idet I har en forpligtelse over for de lejere som har lejet huset her til sommer, vi er jo ikke de eneste! Det mindste man kunne have forventet, er at I ved 2. ratebetaling 12/6 havde givet os en melding om udlejningssituationen, så havde mulighederne for alternativer måske været en lille smule bedre!
Ovennævnte booking har jeg foretaget i JANUAR 2007, og betalt de aftalte rater som aftalt. Jeg og min familie bestående af 8 voksne og 1 barn har længe set frem til denne ferie og planlagt vores ophold på bornholm , herunder bestilt og betalt cykler for kr. 2.615 klar til ferien den 22/7! Ved booking fik vi intet af vide om at huset ikke var bygget eller under opførelse.
I har ikke kunnet tilbyde os en ligeværdig bolig - nej, det kan vi måske forstå, men det mindste man kan forvente med så kort tids varsel er tilbud om anden altenativ bolig og så kan det være optil os at afslå dette tilbud! !!!!!!!!!
Vi har de sidste dage gjort utallige anstrengelser for at skaffe en bolig til 9 på Bornholm, både på nettet og gennem andre private udlejere, hvilket har været umuligt for os - alternativet har vi søgt efter sommerhus på sjælland til 8-9 personer, men dette er heller ikke nemt med så kort tidsvarsel.
Hvis vi havde aflyst vores ferieophold 18 dage før ankomst pga. job o.lign., havde vi så fået vores leje helt eller delvist tilbage?
I har virkelig sat vores følelser og frustrationer i gang over denne behandling - tænk 18 dage før man starter sin længe ventede ferie, får man at vide at huset ikke er blevet færdigt - det er virkelig grotesk. Det burde I også have vidst den 12/6 ved 2. ratebetaling.
Derfor forventer jeg at I som kompensation for vores situation refunderer os et beløb på min. kr. 3.500 og cykellejen, hvis den ikke kan tilbagebetales!
| |
|
det er dog noget så uforskammet, de udlejere burde prøve at stå i samme situation selv.
Manglende empati så det basker.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke lave en bedømmelse til dette tip.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|