Jeg så lige denne artikkel og tænkte der måske var andre der ville finde den interessant. Vinklen på artiklen er en kamp om annoncører, men budskabet er at vi kan downloade gratis film i deres fulde længde fra internettet til sommer.
"Der kommer tusinder af timers gratis film og TV til sommer, når et Hollywood joint venture udfordrer YouTube. Men selvom Hollywood har indholdet, har YouTube annoncørerne.
Til sommer kan man se filmen The Devil Wears Prada og fulde afsnit af serier som The Simpsons helt gratis på nettet - lige efter, de har været vist på TV.
Torsdag annoncerede News Corp. og NBC Universal, at de går sammen om at lave en online-video tjeneste, der skal tage kampen op mod det populære YouTube.
De to selskaber står bag filmstudierne Universal Pictures og 20th Century Fox og adskillige TV-shows, og deres samlede TV- og filmarkiver indeholder tusinder af timers underholdning.
Og dem får internetbrugerne adgang til på hjemmesiderne AOL, MSN, MySpace og Yahoo, der er partnere i det store projekt. Det nye joint venture hævder, at de rammer 96 pct. af USA's internetpublikum."
http://www.business.dk/medier/artikel:aid=2033772