|
| Kommentar Fra : poten |
Dato : 23-02-20 09:56 |
| | |
| Kommentar Fra : poten |
Dato : 23-02-20 10:01 |
|
Nu ser jeg det er selve beskeden i E-boks du ikke kan åbne...
Det kunne være din iPhones indstillinger måske...
| |
|
Din pdf-fil bliver muligvis downloadet i baggrunden, så prøv at kikke, der hvor dine hentede filer gemmes.
| |
| Kommentar Fra : TEAS |
Dato : 23-02-20 11:39 |
|
Kunder hos Nordea kan ikke logge på mobilbank her kl.11:00
om de kan på E-boks ved jeg ikke
| |
| Kommentar Fra : clou |
Dato : 27-02-20 14:14 |
|
Når det kniber for mig at åbne dem, så slår jeg Wi-Fii fra og bruger telefonens Netværk - så det var måske et forsøg værd.
Du kunne måske også rydde Historik og Webstedsdata - det kan også gøre en forskel, hvis det er længe siden du har gjort det: (Indstillinger - Safari - Ryd historik og Webstedsdata - og det samme en gang til).
Clou
| |
|
Clou virker desværre heller ikke.
Prøvet og slukket og genstartet tlf.
Prøver at være inde på e- boks. Kan se der ikke er nogle mobilnet tilknyttet, måske derfor kan dog ikke via tlf tilknytte en. Vil lige starte pc’er op i aften og se om jeg kan få lov via den
| |
| Kommentar Fra : return |
Dato : 01-03-20 07:08 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|