Altså: Jeg ville gerne se Tour de France på TV2 og TV2 Sport.
Jeg har intet fjernsyn, men en go' gammel PC med internetforbindelse i stedet og ser f.eks. DR's programmer uden problemer via min projector:
http://www.projectorcentral.com/Acer-H5360.htm og et dertil egnet (rullegardins-)lærred:
http://www.av-connection.dk/?PGr=334
Jeg betaler derfor multimedielicens som alle andre (Ja; jeg har også en Smartphone).
TV2 kræver trods licenskroner et abonnement. På internettet TV2-Play:
http://play.tv2.dk
Ok. Et sådant oprettede og betalte jeg så i mandags: 59 kr. pr. måned for TV2 og TV2 Sport. Bindingsperiode: 6 måneder.
Efter at have fumlet lidt med den anbefalede installation af MS Silverlight:
https://www.microsoft.com/silverlight/
..så: BIG SURPRICE ..& ....DISAPPOINTET !!!
FEJL: ..og to link's i teksten derunder:
1.) Fjern/afinstaller Silverligt. Geninstaller så efter anvisninger du får, når du prøver at afspille et af TV2's programmer. Du vil blive henvist til den 'rigtige' version af Silverligth, når du afspiller. Tryk F5 (opdater) i browseren, hvis klippet ikke spiller efter installationen.
LØGN ...absolut intet skete. Siden frøs.
2.) Her kan du se hvilken software Silverligth på TV2 understøtter: Windows 7 og opefter (..med undtagelse af Google Chrome og EDGE browseren i Windows 10).
FLOT ..for jeg bruger stadig Windows XP. (Dog ikke med Exporer 8, men med Opera.)
Sig mig; skal man ikke oplyse om dette forhold INDEN at kunden har (forud-)betalt og bundet sig for 6 måneders abonnement?
Er det i tråd med god markedsføring?
</MOLOKYLE>